امداد خودرو اتوبان ساوه همدان

امداد خودرو اتوبان ساوه همدان یک سرویس حیاتی است که از رانندگان که در جاده مانده‌اند پشتیبانی اضطراری می‌کند. متخصصین ما شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل در ایستگاه های مختلف اتوبان ساوه همدان قرار دارند تا به سرعت به کمک شما بیایند تا خیال شما از نگرانی های جاده راحت باشد. همه چیز با یک تماس شروع می شود. 09184023586

خدمات امداد خودرو اتوبان ساوه همدان کمک می کند در تاریکی شب یا سرمای زمستان نگران هیچ خطری نباشید و سرعت به جاده بازگردید و به سفر خود ادامه دهید.

امداد خودرو اتوبان ساوه همدان

شماره امداد خودرو اتوبان ساوه همدان

Untitled-2

ما سریع ترین خدمات امداد خودرو اتوبان ساوه همدان را با به کارگیری متخصصین آموزش دیده و حرفه ای ارائه می دهیم. شعار اصلی خودرومحل اعزام فوری نیروی امدادی، قیمت منصفانه، پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد. برای دریافت مشاوره با شماره امداد خودرو جاده ساوه تماس بگیرید.

چرا خودرومحل را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک شرکت امدادی معتبر می تواند خیال شما را از خطرات احتمالی مثل تیم های کلاهبرداری، سارقان و خطرات دیگر راحت کنید. شرکت خودرو محل با بیش از 10 سال سابقه آزاد و 5 سال سابقه شرکتی تضمین می کند جان و مال راننده و مسافران در امان باشد.

اهداف اجرایی امداد خودرو اتوبان ساوه همدان

هدف اصلی ما رضایت کامل مشتری است. پشتیبانی ما شبانه روز آماده پاسخگویی و کمک به شما می باشد. قیمت های ما منصفانه و بدون هزینه تراشی اضافی است و فاصله ما با شما تنها 20 دقیقه می باشد.

استفاده از متخصصین مجرب آموزش دیده و دارای گواهی مکانیکی

متخصصین ما آموزش دیده اند با احترام رفتار کنند و خیال راننده و مسافران را از نگرانی تصادف و آسیب های جاده راحت کنند. همینطور متخصصین ما همگی مکانیک های باتجربه ای می باشند که دارای مدرک مکانیکی و رانندگی درجه یک می باشد. پس با خیال راحت خودرو خود را به ما بسپارید. شما می توانید مدارک لیسانس مکانیکی و گواهینامه رانندگی مسئول خودرو محل را در این قسمت مشاهده کنید.

استفاده از متخصصین مجرب و دارای مجوز استاندارد

در خودرو محل به ارائه خدمات مطمئن و حرفه‌ای به مشتریان خود افتخار می‌کنیم. تیم ما برای اطمینان از تعمیر خودروی شما با بالاترین استانداردها، با استفاده از جدیدترین ابزارها و تکنیک‌ها، متعهد است. ما به شفافیت و صداقت اعتقاد داریم، به همین دلیل است که همیشه قیمت اولیه را ارائه می‌دهیم و شما را در طول فرآیند تعمیر مطلع می‌کنیم. 

قیمت گذاری منصف و رقابتی امداد خودرو همدان

ما همچنین می‌دانیم که تعمیرات خودرو می‌تواند گران باشد، قیمت‌گذاری با انصاف و بدون غل‌و‌غش شعار ما است. به‌همین دلیل است که گزینه‌های قیمت‌گذاری و تامین مالی رقابتی را ارائه می‌دهیم تا خدمات امدادب برای همه مقرون‌به‌صرفه باشد. اگر به دنبال خدمات تعمیر خودرو قابل اعتماد و حرفه‌ای هستید، به خودرو محل اعتماد کنید. همین حالا با ما تماس بگیرید  تا در مورد خدمات ما بیشتر بدانید تا خیلی سریع به‌خانه برگردید و در کنار خانواده به‌استراحت بپردازید.

پشتیبانی شبانه روزی، خدمات حتی در روز های تعطیل

از ویژگی های مهم خدمات امداد جاده ای همدان ساوه شرکت خودرومحل اعزام فوری نیروها در تمام طول شبانه روز می باشد. جالب است بدانید ما در تمام طول هفته و حتی در روزهای تعطیل قادر به ارائه خدمات می باشیم. همچنین خدمات ما شامل مسیر امداد خودرو کبودراهنگ که جاده های همدان تا کبودراهنگ، همدان تا رزن، همدان تا غار علیصدر را شامل می شود دربر می گیرد.

قیمت رقابتی و شفاف

ما تضمین می کنیم هیچگونه هزینه تراشی اضافی و هزینه های پنهان نداشته باشیم. شما می توانید پیش از اقدام مکانیک متخصص از هزینه اجرای همه موارد سوال کنید و همینطور می توانید در تمام مراحل تعمیر بر نحوه اجرای کار نظارت داشته باشید.

بهترین شرکت امداد جاده ای اتوبان ساوه​

مانده در جاده یا گیر افتاده در تاریکی و سرمای زمستان در جاده نگران کننده هستند، ما با اقدامات سریع کمک می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر به خانه برگردید و در کنار خانواده خود استراحت کنید. در ادامه ما مهمترین ویژگی های مجموعه خودرو محل را ارائه می دهیم تا بتوانید به ما اعتماد کنید.

خدمات امداد خودرو ساوه همدان چه مواردی می باشند؟

خودرو محل برای امداد خودرو اتوبان ساوه همدان طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد تا تمام نیازهای شما را در مشکلات جاده ای و امدادی را برطرف کنید. در صورت برخورداری از هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید تا به سرعت به کمک شما بشتابیم. در ادامه با خدمات ما آشنا می شوید:

یدک کش خودرو اتوبان ساوه

زمانی که وسیله نقلیه قادر به اجرا نباشد، یدک کشی خودرو یک سرویس ضروری است. این خدمات شامل جابجایی وسیله نقلیه ناتوان یا بی‌حرکت از یک مکان به مکان دیگر با استفاده از وسیله‌نقلیه یدک کش یا کامیون است.

جرثقیل حمل خودرو جاده ساوه همدان

جرثقیل حمل خودرو یک وسیله نقلیه تخصصی برای بکسل و بازیابی وسایل نقلیه از کار افتاده یا آسیب دیده طراحی شده است. “جرثقیل بکسل” که به سیستم جرثقیل و وینچ مجهز شده است، ظرفیت بالابری برای جابجایی ایمن خودرو، کامیون و سایر وسایل نقلیه را دارد.

کفی خودروبر اتوبان ساوه همدان

کفی خودروبر برای حمل‌و‌نقل خودروها طراحی شده است. باربرها برای بارگیری آسان مجهز به رمپ هستند و در طرح‌های باز یا بسته عرضه می‌شوند. تریلرهای حمل خودرو نقش حیاتی در انتقال خودروها از تولیدکنندگان به نمایندگی‌ها، حمل ماشین‌های لوکس در جاده، بازیابی یا بازگردانی خودرو آسیب‌دیده از جاده دارند.

مکانیک سیار در جاده ساوه همدان

مکانیک سیار متخصص حرفه‌ای خودرو است که برای تعمیر و عیب‌یابی خودرو به مکانی که خودرو کاربر خراب می‌شود می‌رود. کارشناسان مکانیک سیار با خودرو وانت مجهز با قطعات احتمالی مورد نیاز، کارهایی مانند تعویض روغن، تعمیر ترمز، عیب‌یابی موتور را انجام می‌دهد.

سایر خدمات ما شامل  موارد زیر می باشد:

  • پنچرگیری سیار
  • باتری به باتری سیار
  • باز کردن درب خودرو در جاده
  • تعویض روغن در محل
  • سوخت رسانی سیار در اتوبان ساوه همدان

اتوبان ساوه همدان از چه شهرهایی می‌گذرد؟

طول آزادراه ساوه همدان در حدود ۱۷۵ کیلومتر است که ساوه را به همدان وصل می‌کند و از تهران تا همدان را به صورت مسیر آزادراهی با پنج ایستگاه عوارضی اتصال می بخشد. در طرح توسعه آزادراه شماره شش، همدان به کرمانشاه، خسروی و عراق متصل می‌شود.

ایستگاه ها و شهرها در مسیر اتوبان ساوه همدان

مسیر عبور اتوبان از سمت ساوه تا همدان

اسلام شهر، شهر پرند و شهر ساوه شهرهای شروع اتوبان ساوه می باشند سپس اتوبان ادامه می یابد و از غرق آباد، نوبران، فامنین عبور می کند تا به شهر همدان برسد. همچنین پس از فامنین در سر راه می توان به سمت رزن، پایگاه نوژه و جاده کبودراهنگ نیز تغییر مسیر داد.

هزینه امداد خودرو اتوبان ساوه همدان

تعیین هزینه امداد خودرو جاده ساوه به عناصر مختلفی بستگی دارد که بر قیمت کلی تاثیر می گذارد، اما ما تضمین می دهیم قیمت گذاری بر اساس نرخ اتحادیه، بدون هزینه های پنهان یا هزینه تراشی باشید.

برای محاسبه قیمت، وضعیت خودرو، محل استقرار خودرو و شرایط را به پشتیبانی ما توضیح دهید. متخصص ما برآیند احتمالی قیمت و هزینه احتمالی را بررسی و قیمت را ارائه میدهد. در نظر داشته باشید سالم ماندن خودرو و سلامت شما اولویت اصلی ما است.

Call Now Button